mandag den 4. april 2011

Blå Mandag


Nu skinner solen, foråret er kommet, og det sku jo udnyttes - så jeg tændte op på bålpladsen og tænkte, at jeg ville prøve at farve med indigo for første gang i mit liv!
Resultatet ses herover.
Jeg er temmelig stolt over farverne - men synes osse, at det er en LILLE smule snyd, for jeg har jo ikke selv plukket planterne og lavet indigo-udtræk. Tværtimod har jeg købt en lille pose indigo-pulver for ussel mammon (rødme) - gad vide, om nogen kan se det på farverne?

English:
My blue Monday started out with a lot of early spring sunshine - and nothing could stop me from lighting this season's first bonfire and try to dye with indigo for the first time in my life! Admitted - i went and bought a small bag of indian indigo powder! In principle, I always pick my plants myself and always from my nearest environment - but I just had to try it ;) I'm pretty proud of the result - see photo.

1 kommentar:

  1. Det er så smukt! Dine blå er meget vellykkede, og det er ikke spor snyd :-)

    SvarSlet