onsdag den 11. maj 2011

Ulden weekend


Så går det snart løs - der er Uldfestival i Saltum denne weekend - gøgl, salgsboder, fåreklip og hekseri.
Jeg har lejet mig ind med en lille beskeden bod med mine plantefarvede garner. Det bliver meget spændende at se, om der er interesse for garnet.

Heksen Danni Druehyld skulle efter sigende være til stede, og jeg er spændt på at se hende. Hvis hun skulle have lyst til noget plantefarvet garn, må jeg passe på, at jeg ikke i bar befippelse og ærefrygt forærer hende hele varelageret! Og man kan jo ikke tage penge fra hekse... det giver bagslag!

Fingers crossed for, at det går godt! http://www.uldfestival.dk/



Wool Festival in Saltum this weekend

The largest wool market in Scandinavia. I have booked a small sales booth for my natural dyed yarns. Hopefully, there will be some interest among the visitors.

Rumour has it, that Denmark's only real witch will be present. I am sure, I will be awestruck - and if she wants to buy some of my yarns, I will have no other options, than to let her have all my stock - It's bad luck to ask witches for money!

http://www.uldfestival.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar